HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Måsten...

Publicerad 2014-03-29 13:40:43 i Allmänt,

Jisses vad det tinar och smälter nu! Skönt! För nu e jag less på snön! Vill bara börja ta tag i alla måsten här i huset...och det kan vi snart börja grejja med! Har så vansinnigt mycke bråte som ligger och skrotar överallt! Vår plan är att allt jox ska vara borta innan påsk. Så att vi sen kan sätta igång med både badrum och nya hallen... First things first så att säga.. 

I sommar är ju planen att putsa till det lite på utsidan av huset oxå... Fräscha till fönsterkarmar, knutar, vindskivor, byta altan och ytterdörrar, ny markisväv i markiserna osv.. Får se vad vi hinner med:-) 
..men nu fixa lite fika i världens skönaste kök! I helgen ska vi ha lite födelsedagsfirande för Emilia...

Ha en skön helg därute!


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-03-30 18:20:59

Det blev verkligen hur fint som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela