HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Telefonlös...

Publicerad 2013-04-12 13:11:55 i

Alltså jag får ett bryt snart! Tacka INTE ja till mobabonnemang genom Dialect på telefon! Det gjorde jag...och tillämpade ångerrätten. Tyckte inte den nya telefonen var nått för mig och abonnemanget funkade inte heller som jag ville..blev lovad att jag skulle få återgå till mitt gamla abonnemang så snart de fått telefonen jag returnerat. Å vad har hänt sedan dess? Jo, jag är bunden i ett abonnemang som är inaktiverat..får fakturor från både Dialect och Halebop. Får sitta i telefonkö en timme om dan för att få nån hjälp..får jag det då? Knappast... Blir lovad hit å dit och ingenting händer... Fifan..blir dags för anmälan till ARN snart! Kanske kontakta PLUS..

Jorå...vill ni ha tag på lilla mig så ring till mannen i huset tillsvidare..

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-04-17 20:47:10

Tar lärdom av dig. Lovar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela