HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

En okompetent ungkarl...

Publicerad 2012-10-10 15:53:28 i inredning mm.,

..det måste ha varit en sån som en gång i tiden ritade planlösningen till vårt hus. Jag menar hur f*n kan man glömma att rita dit en normal jädra hall?! Med garderober och plats för en byrå... Jorå...hur svårt kan det va? Men men nu är det som det är...Med två jättekorgar för vantar, fleecekläder, mössor och annat jox läääängst in under vårt fulfurumonster till trappa och fyra pyttekrokar som ska räcka till typ en miljard jackor och en liiiten skohylla som rymmer 5 par låga skor. Gemigenhall.nu! Släng in ett nytt kök oxå...för där har han ungkarln inte heller tänkt till heller...Nu kryypa in under dammparadiset under trappen och leta dotterns mössa. Kuljul:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela