HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Surbulle...

Publicerad 2012-11-27 16:03:03 i inredning mm.,

Är på så sjukt dåligt humöör! Exploderar för minsta lilla och är arg å förbannad på allt och alla..(oskyldiga stackare...och dom/det som inte är det, ja där Äre väl lite raserivarning kring för tillfället ) Känner sån frustration och ilska så e fan underligt att jag inte har spruckit ännu. Har liksom ingen anledning att va arg...och kämpar verkligen allt jag kan för att hålla humöret i shack. Jävla PMS...dö eller nått! Äre så här det ska va? Kastrering nästa! Nu baka bullar med två sessor. Eldprov deluxe...Jepp! Men har man lovat så har man:-P sen tröstäta en bulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela