HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Bal, skolavslutning, student och 70 årskalas...

Publicerad 2012-06-10 13:18:34 i inredning mm.,

...det är vad vi har avverkat denna vecka. Fullt ös kan man säga :-) Pics;
Lillasyster och hennes Kalle...
på väg mot röda mattan :-) Fifan...kände mig som värsta papparazzi där jag stod bland buskarna för att få en bra plats! hahaha!
En utebild innan avfärd :-)
Några dagar senare var det dags för Emilias skolavslutning...Jisses, tänk att hon redan har gått ut ettan!
Inte helt enkelt att få till en perfekt bild bland alla andra fotande föräldrar :-) En fin skolavslutning där barnen sjöng sånger från Astrid Lindgrens sagor och filmer istället för psalmer och sånt.
En något suddig bild på tjejjen som gått ut ettan :-)
Efter skolavslutningen fick vi i all hast åka vidare till min lillasysters studentfirande...
I väntan på utspringet... Farmor och sväggan Linnea :-)
Studentskylten...
...för hon har tagit studeeeenteeen!!!
Sen tårta och presenter! :-)
Jorå...mycket presenter har det varit under sen senaste tiden... och inslagningsfix... Kolla;
Ja, det ena paketet till systeryster innehöll Filippa K-kaffemuggar, såntdärnt som e bra att ha och samla på. Mormor som fyller jämt ska få åka på Räkfrossan med mig, min storasyster och våra respektive, därav båten :-)
Själv satte jag sprätt på mina födelsedagsslantar och inhandlade dom här;
Tycker att dom är sååå fina!
Nåväl...det var en update från den gågna veckan :-) I morgon är det dags för jobbelijobb igen...3 veckor till innan jag går på semester :-) Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela