HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Har insett...

Publicerad 2012-02-26 17:44:35 i inredning mm.,

..att sportlov är inget för mig. För det första jobbar jag från tidiga morgonen till sena eftermiddagen hela veckan. Sen finns det inte tillstymmelse till nånting skoterrelaterat hos oss... Inte ens så mycket som ett förarbevis. Det här med slalom då? Tja...visst! Det är faktiskt störtkul! Bara det att i vår familj är den ena för tjock, den andra helt omotiverad och den tredje har aldrig stått på ett par slalomskidor i hela sitt liv, skulle lätt kunna bli rätt jobbigt m.a.o! jorå...Då återstår ju pulkbacken då... Kul för barnen och kul de första två åken för mig som vuxen... Jisses alltså, har nått att klura på... För till påsk måste vi komma på nått kul!
Nåväl... ikväll ska vi se;

Någon som har sett den? Har lite sovmorgon i morgon, så ikväll kan jag sitta uppe lite...eftersom Tjohalia inte har nån skola. Får ju en timmes extratid på morgonen!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-02-28 20:19:42

Ni får ha familjekonferens och komma på vad ni alla tre gillar att göra, tillsammans. Det finns säkert många saker, som ni inte tänkt på. Det behöver inte vara saker som "alla andra" gör.



Själv roar jag mig med att hosta och snyta näsan här i soffan eller sängen under mitt sportlov. Det är också en....syssla. =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela