HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Lugn och ro åsså blev det jul!

Publicerad 2012-12-02 20:42:09 i Allmänt,

Jorå...nu känns det väl rätt harmoniskt på humörsidan igen. Skönt! För det är faktiskt, om jag ska vara ärlig ,apjobbigt att gå omkring och vara arg och sur hela tiden....Så helgen blev väldigt härlig! Pyntat och fixat, hälsat på fina syster och adventsfikat hos swäggan. Gillar`t! Lite pics (i bästa pretto-stil! Hahaha!) 
 
 
Lull-lull på bron
 
 
Adventsfrulle...
 
 
Pyntat på skåpet...
 
 
...och på mitt lilla soffbord. Nu kan vi bara slappa och mysa på ända fram till jul! Apropå mys, så har jag redan fått min julklapp av hjärtat....har plöjt igenom halva boxen redan...DET har varit mys! Mys på mitt sätt :-)
 
 
Nu se nåra avsnitt till, innan det är dax för packning och fix inför veckan. Vill ha allt i ordning innan, så att det funkar att göra sig klar, äta frulle och fixa hår och grejjer lite halvsovandes i morgonbitti :-D Ha en skön vecka därute!

Kommentarer

Postat av: Lina Risberg

Publicerad 2012-12-04 10:10:59

Myspys du har! Längtar också tills jag får myspys! Nu bor vi hos mor & far, och håller på att plöja bland kartonger & skrot i huset. Men snart får vi flytta in i nya huset! Längtar! Förstår att du myst, den serien kommer man ju ihåg!Ha det bra & hälsa familjen! Kram kram

Postat av: Eini

Publicerad 2012-12-05 10:58:35

Vad fiiint ni fått! Fast ni har ju alltid fint hos er!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-12-08 12:04:17

Thänx Eini :-) Spännande med nya huset Lina! Ser fram emot att komma och hälsa på så småningom :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela