HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Påsken...

Publicerad 2012-04-09 17:23:06 i inredning mm.,

Då var påsken över för i år och nu kan vintern flyga och fara :-) En trevlig påsk ihop med mina syskon, föräldrar, morföräldrar m.fl har vi haft, Ätit och druckit gott, vart ute och bara mått väl. Några pix;
Skoterutflykt under långfredag... Helt superhärligt väder! Högt uppe på ett berg var vi...
En korv på grillning :-)
Emilia fick åka mosters skoter ett antal gånger :-) och tycker nu att vi också borde ha en..Haha!
På påskafton grillade vi här hemma och bara chillade. Påskpyntade sparsamt lite här och där;
Mysigt hare vart! Som vanligt när vi går och är lediga så börjar vi spåna i lite nya projekt. Vad det är kommer jag förmodligen att dela med mig av lite längre fram...till sommaren nånting :-)  I morgon är det dock jobb igen som gäller. Hare gött!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-09 18:25:00

Härligt väder!! Håller med: bort med snön nu!



Trevlig jobbvecka på sig! ;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-09 19:31:15

Vad kul med skoter!! Spännande med nytt projekt!! Och vad fint du hade påskpyntat - jag har bara gula tulpaner... :-S

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-10 16:57:27

Ni verkar också ha haft det härligt med skoterkörning & korv grilning! Mysiga bilder från erat påskpynt. Här blev det vårlökar i år. Tog med mig påskfjädrar till husvagnen & hade tänkt plocka lite ris, men glömde bort det...minnet du vet! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela