HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Dagens asgarv!!!

Publicerad 2008-01-28 20:35:28 i Allmänt,

Är det nån som kollade Outsiders??  Att det finns tranvestiter å massa andra sorters sätt att vara är väl inget nytt, men "kvinnlig ponny" ??? Vad fan??? Jag höll på att smälla av... Man klär alltså ut sig till en ponny, med svans å allt och så vidare.....IIIUUOO!!!! Man får till och med leka travhäst... Hahahaha!!! (Snacka Torsk på Tallin-humor...)
Ni kan ju räkna ut resten... men seriöst?? Nåväl, allt är väl möjligt i USA?  Inte för att jag dömer folk och är fördomsfull, men kom igen för fasen..skaffa ett vettigt liv...eller?

// Mycket ska man vara med om...men det här tar no priset...!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-01-28 21:23:53

Ja det finns alla sorters människor. Kanske nån vill vara ponny på festen på fredag? Varsågod! Mig gör det inget.. .men jag kanske låtsas som att jag inte känner den personen då... he he... Nä vad taskig jag är.

Postat av: Carina

Publicerad 2008-01-29 19:39:54

Ja vi hinner ju fika senare! Party på fredag! =)Tjohooo!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-29 21:29:18

Mycket ska man höra innan öronen ramlar av....och där ramlade de..... Det är väl det att "allt" är gjort och taget, så då måste man gå ett steg vidare, till nästa nivå. Skulle vara intressant att lyssna på ett sådant resonemang: "Vad ska vi hitta på för överdrivet och chockerande, så folk får nåt att prata om?" "Vi klär ut oss till hästar och gör det de gör! Jaaa!"

Vad är nästa grej? "Klä ut dig till en Monitor Audio-högtalare och stå still i ett hörn och samla damm!............"

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-01-30 09:24:02

Ååå guu vad roligt!!!
Monitor-Audio-högtalare... Undra vem som skulle falla för en sån grej då? Hahahahaha!!

Postat av: CoolaÅsa

Publicerad 2008-01-31 14:46:01

hahahhah.. marie du är för rolig.. monitor-audiohögtalare.. då måste det ju ändå vara mycket roligare att vara ponny, då får man ju röra på sig iallafall...

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-01-31 22:42:51

Fast hur spännnande kan det vara.. Att gå med en lös-svans i baken och sin karl sittandes i sulky bakom en som säger: Ptrooo!!! Hahahaha!!!
Ja gudars... Detta har blivit veckan skämt i skolan oxå..:-)

Postat av: CoolÅsa

Publicerad 2008-02-01 12:41:55

Äh.. mannen får ju vara häst.. jag sitter i sulkyn.. *flin* Lite jämställt får det ju vara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela