HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Saknar er!

Publicerad 2014-04-04 14:18:17 i inredning mm.,

Idag har jag ledig fredag... Brukar för det mesta städa av och handla nått gott till kvällens middag... Slå på musik och bara vara...rätt skön inledning på helgen:-)


Idag kör jag på samma procedur.. men kom att tänka på en sak...jisses vad vi är upptagna nu förtiden.. Jobb, hus&hem, familj mm... Tiden till att bara umgås har av nån konstig anledning försvunnit :-( Uppbokade e vi... Usch vad jag kan sakna er mina vänner! Visst vi hörs av på diverse sociala medier... Men saknar att hänga IRL... Så där spontant... Utan att behöva boka in flera veckor i förväg... En god middag, surra, utflykta med familjerna, shoppa på stan, en promme mitt i veckan, en fredagsfika... Varför har det blivit så svårt?
En del av er har det gått månader och år sen vi hade tid att ses..  Så synd! 
Varför har vi blivit för upptagna för att ha tid med en vän? Vad har hänt? Är det sånt här som kallas "att tappa kontakten"? Tråkigt, tråkigt, tråkigt är det i så fall :-( 

Nåväl... Nu fredagsfixa vidare... Sen ut å promma...

Ha det gott därute alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela