HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Det går åt rätt håll...

Publicerad 2011-01-30 21:27:50 i inredning mm.,

...ljuset har börjat återvända! Tänk vad mycket nån timmes extra solljus kan göra :-) Hua har känt mig så himla trött och hängig de här senaste veckorna. Som att vi har gått runt i någon sorts dvala....Mörkt och kallt, snöstorm och kvartalsräkningar...Nää Januari är inte min favoritmånad direkt :-) Men nu är den snart förbi! Vad passar bättre än en bukett tulpaner och årets första plusgrader? Lite vårkänsla så där...

Har dock ett drömscenario som ska bli verklighet nån gång...har jag bestämt, haha! Scenariot är hur som haver att det en kolsvart, kall och snö-yrig måndagsmorgon i januari dyker upp en flygtaxi si så där 05.30 på vår uppfart som vi lite så där yrvaket hoppar in i. Vi åker till flyget och flyger sen lååååångt bort och stannar där i det där varma och soliga lååångt borta i 3-4 veckor...och kommer hem igen lagom till att äcklo-januari har passerat revy. Det låter väl som någonting att börja spara och längta till?

Nåväl mina vänner....nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad och ladda inför den kommande arbetsveckan. Har fått gå upp till heltid i några veckor framåt och ska starta upp mina gruppaktiviteter för våren i veckan. Kul ska re bli!

Ha en skön vecka!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-01-30 22:16:40

Gillar din dröm! Tänk och få vara med om den drömmen!! Lycka till med jobbandet!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-02-04 13:20:11

Nice dreaming.. vill oxo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela