HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Snälla tomten?

Publicerad 2009-10-27 23:04:52 i inredning mm.,



Zinkfat från Alvas hus....snäääälla???


Tekanna från greengate...???



eller varför inte en grytvante från samma ställe??

Beige

ett bäddset i satin skulle också gå bra...som detta från Mio :-)

 

en ny pyjamasbralla...funkar helt okej!


fleecepläd från www.lamporters.se , skulle passa mycket bra i min soffa :-)


blockljus kan man aldrig få för många av....dessa från Granit.



Släng med en sån här från Ellos oxå :-)


Ja det var väl allt för tillfället, tror jag.... nu åter till att planera vidare...snart öpnnar julbloggen igen :-)!


.....Malin

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-28 20:16:35

Det var fina önskningar. Hoppas Tomten är snäll i år.....

Postat av: Mallan

Publicerad 2009-10-29 17:32:09

Nja...jag tror inte han lyssnar...men man kan ju försöka. Ni vet väl att det e finanskris-tomten som tomtar i år och jag tror inte att han är så brydd om Greengate och sånt...egentligen ;-)

Postat av: Eini

Publicerad 2009-10-29 22:15:29

Lampan gillar jag skarpt!!! Å zinkfaten, å pyamasbrallan, å..... ja ALLT!!! Hoppas du har varit snäll iår då!! Man vet aldrig om tomten vinner på skraplotter!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela