HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Så kom hösten...

Publicerad 2014-09-24 21:45:34 i Allmänt,

...och vi lägger en helt underbar sommar bakom oss. Vi lämnade Schweden för lite sol och värme i början av sommaren...

...för att sen ta båten ut till skärgården några vändor när vi väl kommit hem. Storasyster kidnappades iväg och fruhippades dagen lång! Badrum och trädgård fick sig en omgång;


Altanen blev beboelig, många timmar spenderade vi därute! Blev nån omgång nybakade bullar och mjölk oxå, åsså åkte vi lite mera båt och kuskade runt under fotbollscuper och på dotrans matcher...

Är så nöjd över hur sommaren blev i år:-) och minst lika glad i hjärtat över hur inledningen på hösten har blivit!  

Jag och maken drog iväg på vår egna kickstart inför höstens oxveckor...En kickstart som maken hade ordnat med i all hemlighet:-)
Jisses så bortskämd jag blev! Shopping på stan, Spa och en god middag på ett superfint hotell i grannstaden. 
Nu är vi snart framme i oktober! Helt sjukt vad fort tiden går! Nu jobbar vi järnet på vardagarna och ser till att ha det gott under helgerna:-) Fullt ös fram til jul!








Tror att hösten kommer susa förbi...Trivs så bra på jobbet också! Jättetaggad inför detta läsår! Livet är rätt gött just nu:-) 
Kanske tittar in här lite mer i höst.. När lusten finns:-) Annars så finns jag mest på Insta :-) Hare gött därute! 



Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela