HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Sportlovsvecka...

Publicerad 2014-03-07 18:23:31 i inredning mm.,

...fast mest för de andra i familjen.. Som åkte iväg norrut några dagar. Själv har det varit jobb som gäller...Drog upp världens städschema i huvvet när mina hjärtan drog iväg.. började ladda för att få undan tvätt och grejjer på kvällarna efter jobbet. Men i slutänden sket jag fullständigt i allt vad ordning och reda är för nått...och tillbringade kvällarna ihop med Dr. Quinn! Hahaha! Så skönt att bara få släppa på pretentionerna och bara slappa ihop fullständigt ibland! Utan stress över måsten... Bara vara.. 
Men nu är finisarna hemma igen och idag drog vi på Teknikens Hus, skoj! Sen hem för go-middag med tända ljus... 
Uppskattar ensamhet och tystnad ibland.. Men så himla härligt med liv å rörelse här hemma i huset igen! 

I dag har vi fortsatt att visualisera och fundera på badrumsrenoveringen oxå.. Nu vill vi bara komma igång! Har det färdigt inne i huvvet hur det ska se ut när det i klart... Kommer bli sån enorm skillnad! Himla glad över att maken e med på noterna och litar på mina idéer :-) Han brukar mer få ihop det när projekten börjar bli klara.. Nåväl... Bara vi får till'ett med hantverkarfolketvså är det full fart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela