HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Lite nytt...

Publicerad 2013-05-12 17:16:00 i inredning mm.,

Jorå...när andra köper utegrejjor och påtar på ute så köper jag innegrejjor och poar på inne :-P I helgen satte vi sprätt på slantarna som vi fick av svärmor och presentkortet som vi fick från mina kära kollegor när vi gifte oss :-) Detta får flytta hem till oss;
 
MARAIS Taklampa 0000096123
 
En ny lampa till V-rummet.
 
 
En bautaklocka från MIO
En fotoprint från Hagedornhagen :-) Kommer nu i veckan... Ska fixa en stor svart ram att ram in den i...
 
 
 
åsså lite ljuskoppar...
 
Jättefina grejjor fick vi:-) Så tack till er!  Nu laga käk, packa väskor och göra i ordning inför veckan... Hare gött därute!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela