HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Jag har flötat tita i paperskårjen..

Publicerad 2013-05-09 10:45:19 i inredning mm.,

...näää, det har jag inte alls... Men om MAX ett år så vill jag kunna skriva en lapp precis som Lotta!    Vi har liksom gjort vårt i det här huset...och har fortfarande inte fått det att kännas som vårt. Om jag nu ska vara riktigt gnällig så känns det mesta med kåken, fel, fel,fel! Läget, avstånd till skola,jobb, kompisar för E, planlösning, gården, området, omgivningarna osv. Vårt boende funkar inte för våra behov helt enkelt. Så nu gäller det att stå ut...och hitta rätt här framöver...
 
Nu vet vi precis vad vi vill ha och det kommer inte finnas utrymme för jättemånga kompromisser där.. Så det kommer antagligen innebära en lång tid i lägenhet under tiden. Det kan det ju vara värt... Ska därefter ALDRIG mer köpa ett tredjevalshus...
 
... Men nu umgås med maken som fyller år idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela