HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Vill ha energiii!

Publicerad 2013-04-15 16:56:50 i

Vill oxå kunna inleda veckan med bullbak, vårplantering och 158km löpning varpå jag tar med dottern på upptäcksfärd i skogen. Sen åker vi hem och rullar vegetariska köttbullar tillsammans i varsitt svindyrt förkläde från Leilas generalstore. Vill vara så där glad och vän, se positivt på allt och alla. Kärlek*ler*mys*kramar*drömmar...och annat mumbojumbo..
Istället ligger jag här...skittrött. (Har alltså gått i morgonfrilla på jobbet idag!) Orkar knappt koka makaroner föfan! Ännu mindre springa en meter ens! Bullar? Sku int tro det...Orkar inte ens tänka åt det hållet just nu. Hemmarullade vegbullar? Nää...micrade rester direkt ur grytan... Idag är Mallan trött. Fick jag som jag ville, skulle jag dra ner rullgardinen, krypa i säng, dra täcket över huvvet och sova bort den här dan. Blä! En sväng på affan och sen så! Nya tag i morgon!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-04-17 20:49:03

Detta är preciiiiiis som jag känner precis ikväll! Ååå, vad trött jag är!! Kan det vara galontiden det beror på?! *hata*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela