HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Alternativt...

Publicerad 2013-04-26 21:00:00 i Allmänt,

Jorå...i dag (tisdag) kom mitt alternativ till brudklänning :-) En fin tunika i lite lyxigare kvalla...Man vill ju ändå känna sig fin den dag man går och gifter sig :-) 
 
 
Nu hänger den och bara väntar... Fast när du läser det här har jag ju redan använt den...Hihihi! Tycker att den är superfin och känns alldeles perfekt för en vigsel i stadshuset :-) Ett pärlhalsband som brukar vara the it, känns lite overkill...så jag tänker ha den här;
 
 
En liten hårklämma i mitt plattångade, nyklippta hår får räcka :-)  Kör min döskalle från Rock By Sweden runt halsen. Sen har Mallan investerat i en fancy handväska! Struntar i brudbukett :-P (Sätter en bukett hemma i vasen sen) Så det får bli handväska i stället...Hahaha! Känns skitbra det :-D Har liksom hittat mitt alternativ hära.. Får vara lite extra fin på vår lilla stora dag, fin på mitt sätt :-)  Kram därute!
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-27 23:29:26

Vad fint!!!! Det låter som ett drömbröllop, precis som ni vill ha det - som det ska vara!!

Postat av: Marie

Publicerad 2013-04-28 09:21:55

Jättefint!!!

Postat av: Lina

Publicerad 2013-04-29 09:12:45

Jättefint Malin! Alldeles riktigt, som ni ville ha det! Kram :)

Postat av: Carina

Publicerad 2013-04-29 11:37:38

Vad fin tunika! Ett stort Grattis Fru Lejon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela