HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Det flyter på..

Publicerad 2012-10-07 11:58:25 i inredning mm.,

...med alltihopa. Eller ja inte riktigt allt. Ingen har väl flyt på alla plan? Men i alla fall. Livet känns rätt gött ända! Trivs som fisken i vattnet på jobbet, myser med hjärtat på där hemma och det går så bra för min stortjej :-) Känns som att allt faller på plats på nått vis... Har lite planer och mål inför framtiden som känns roliga men tillvaron i detta nu är också rolig för det mesta. Tänk om det alltid kunde få vara som det är nu! Nåväl, livet går ju upp och ner, det hör ju liksom till. Att vågen stadigt har gått uppåt borde inte höra till...men det får man väl med på köpet? Har då inte tänkt panikhetsa över det...utan tar det i lagom takt. Nu står då den där idiotmakapären stilla i alla fall. Alltid nått! Nåväl...tänkte försöka bli lite flitigare på att skriva nån rad här inne igen. Så see ya!

Kommentarer

Postat av: Eini

Publicerad 2012-10-08 14:56:09

Vilken härlig bild på stortjejen! Å vad glad man blir när man får läsa glada rader! Inte för att du brukar skriva nå annat, men jag menar att många använder sin blogg till gnällplank.. (jag bland annat)
Men nu blev jag på bra humör när jag läste dina rader!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-10-10 22:59:57

Jag vill läsa dina härliga inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela