HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Kräkan och julfix...

Publicerad 2012-11-23 19:34:14 i inredning mm.,

Jorå...Jag lever. Nätt och jämt. Har nu legat nedbäddad i soffan i dagar med världens magont. Sen bröt den ut, den berömda vinterkräkan. Inte skoj! Inte ens en mun vatten fick jag dricka utan att maggen slog bakut. Nåväl...ikväll har jag kommit tillbaka så sakteliga. Men vad allt känns upp och ner! Känns som att det är morgon nu ju... Iofs så var jag uppe och löpte amok inatt och sov bort hela dagen, så inte så konstigt egentligen. Nåväl...ska börja försöka inventera i julpyntet om jag orkar ikväll...Nått skoj måste man väl få ha? 
 
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela