HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Vårkänslor i huset...

Publicerad 2012-03-15 22:38:28 i inredning mm.,

Helt härligt! Ljuset hat återvänt...och vårkänslorna har börjar komma. Här hemma är jag inne i fräschatilldet -tagen när jag har en ledig stund till övers. Annars äre jobb dagarna långa (trivs så himla bra på jobbet nu!), mys med familjen...åsså har Tjorvan börjat friidrott! (Spännande! Tävlingar och friidrottsskola väntar här framöver...) Nåväl...lite vårpics härifrån hemma hos oss...
Hallfönstret...
Pärlhyacinerna har slagit ut i köket...
Lite nytt i sovrummet :-)
Vårlull-lullat i köket :-)
...åsså blev det svart. Hahaha!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-03-16 18:33:39

Mysigt och fint!! Visst är det härligt med våren!! Man riktigt ser hur snön smälter! Trevlig helg på er!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-20 15:48:14

Så himla mysigt! Jag hoppas vi piggnar till snart, så vi kan komma & hälsa på er, dricka kaffe & surra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela