HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Smått motsägelsefullt...

Publicerad 2012-02-12 01:03:57 i inredning mm.,

...e re ibland.

 

Jo, det e sant, kan liksom konstatera det, Utan att skämmas. Jag menar; jag sjunger för jävla dåligt för att bli en Idol eller en operasångerska men inte tillräckligt dåligt för att nån ska be mig att knipa käft... Jag kommer aldrig att kunna försörja mig på min skönhet...men kan ändå tycka att jag är ganska jävla snygg ändå...(när sminket och frillan sitter där som en smäck efter 4 glas vin en lördagkväll) Kommer aldrig att kunna bli modell...jag menar, mina ben är förmodligen kortare än de flestas fossingar, men jag är fortfarande för lång för att kallas för kortväxt. Är på tok för tjock för TOP MODEL SVERIGE oxå...men inte tillräckligt tjock för att platsa i BIGGEST LOSER SVERIGE... Mitt hem skulle gå åt som schmör i solsken på HEMNET men ingen skulle intressera sig för det i SKÖNA HEM. Klipper mitt hår för dyra pengar hos frissan för att bli snygg...men ändå slutar det med att jag efter nån månad går lös med saxen på egen hand för att jag e så jäääla ful i håret. Att man sett ålar sig in i ett par leggings för att på nått vänster försöka få för sig att man hänger me i modet och för att sen inse att man visst var 3 år för sen, gör väl inte saken bättre? Jorå...det där med att försöka hänga med kan lätt kännas motsägelsefullt ibland..eller? 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-02-12 13:03:36

Nå, medioker är ju bättre än inte ens medioker....man får vara glad för det lilla...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela