HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

På önskelistan för tillfället...

Publicerad 2011-05-17 12:49:49 i inredning mm.,

Jorå.. i väntan på att bloggtorkan ska försvinna så blir det ett litet "vill ha"-inlägg idag.

Ett olivträd... Dom är ju såå fina! Har redan ett hemma i köksfönstret och tro det eller ej, men den verkar ju faktiskt trivas! Skjuter skott åt höger och vänster :-) Så nu är det väl lika bra att köra på såna...


Strykvatten... Som man hivar i strykjärnet tillsammans med vattnet. Finns i flera olika dofter...Jag tror jag ska införskaffa äpple eller nått...Rosdoft har en förmåga att dofta tant-tvål :-)

Set med 3 burkar Ginger, blå
Några fina plåtburkar till köket är aldrig fel...dom här från Green Gate/ Systerlycklig..
Här hemma händer det lite saker på fixar-fronten oxå! I söndags blidde vår uteplats på framsidan klar. Inte riktigt som jag hade visualiserat det men den blev fin ändå. Stefan har grävt ur och satt våra gamla stenplattor där åsså blev det en liten cafègrupp i konstrotting oxå. Nu är det bara lite krukor och grejjor kvar som pricken över iit :-)
Nåväl...nu ska jag myspysa med mannen en stund innan kvällen e slut :-)
Bajbaj!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-05-19 17:02:20

Ja, olivträd är ju så fina!

Postat av: Carina

Publicerad 2011-05-19 19:29:11

En sån flaska strykvatten fick jag av Lina när jag fyllde år, med Limedoft. Jag har ännu inte använt den, men bara flaskan är ju vacker att ha framme!=) Är nyfiken på hur resultatet av uteplatsen blev! Bilder, tack!=)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-23 20:37:32

Olivträd äger! Haha!

Jo...flarran är jättefin i sig. Bilder kommer inom kort! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela