HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Projekt...

Publicerad 2011-05-09 22:12:52 i inredning mm.,

Snart snart sätter vi igång! Då river vi altanskrället! Närmare bestämt så kommer vi att börja till helgen. Vilket jättejobb vi nu har gett oss in på...men det kommer att bli sååå fint när det blir klart :-) Med nytt golv, nya räcken och ett nytt överbyggt tak med underspikning och grejjor. Sen har jag fått lägga ner mitt konst-rotting-jättesoffa-köpa-projekt. För den soffans kostnad är lika mycket som ett nytt sovrum...så nää..tänk om, tänk nygammalt :-)
Ser så himla mycket fram emot den här sommaren! Gissa om det kommer att vankas grillparty där i Juli? För en eldstad ska vi oxå införskaffa. Nåväl...kommer att uppdatera om läget allt eftersom...  Känner du dig sugen på att hjälpa till? Kom förbi!!!! :-D
Nu sova...för i morgon är det jobb...och utflykt med alla kids. Kul!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-05-12 17:27:37

Vad kul att ni äntligen får börja med er altan. Jag vet ju hur mycket du längtat. Det ska bli intressant att få se resultatet!

Postat av: Carina

Publicerad 2011-05-17 21:38:13

Vad kul att ni kommit igång! Vi ska också bygga en altan, hoppas den blir klar till sommaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela