HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Livet e gött...

Publicerad 2011-03-01 13:03:29 i inredning mm.,

...eller så inte! Fyyy vad jag börjar vara less på denna jvla förkylning eller flunsa eller vad det då är. Nu när Emilia och Stefan äntligen har blivit någorlunda friska, ja då föll jag själv dit. Tappade rösten till och börja med och sen halsont åsså lite äcklig slajmhosta med feber som grädde på moset...Att solen dessutom lyser därute och att tempen visar kring nollan gör ju inte saken bättre. Humöret är väl inte på topp kan jag ju säga...

Vill bara kunna vara ute! Få en massa solljus på mitt bleka fejs... Jobba och sen åka hem och göra lite roligheter med resten av tha family som nu har sportlov. Men icke! Nu är jag hemma helt och hållet och är varken till glädje eller nytta för någon.. Nåväl...det går väl över så småningom och då ska Mallan ha kul!



Jorå...så här får jag "njuta" av vädret...genom fönstret...att det dessutom åker förbi en och en annan skoter...Jättekul!

/Host-host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela