HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Sommarpics och jobbångest..

Publicerad 2011-08-07 18:57:52 i inredning mm.,

Har grejjat med kameran...
Huvvalialej...vill inte att sommaren ska vara slut! Har varit så härligt :-) Nåväl...nu väntar jobb snart igen. Blir rätt trevligt det med när man väl kommer in i vardagen igen... Men den här semestern har varit helt wonderbar!  Nåväl, hösten brukar vara fin den me! Klar och frisk luft, färsk potatis, nya höstkläder...elda i mörkret, tända ljus, steka en stek, höstmys åsså vidare :-)
I höst blir det andra bullar....men där tänker jag inte dra så stora växlar eller ha för orimliga mål...men några gånger i veckan ska jag köra järnet, svettas floder och få endorfinerna att flöda! I höst ska vi orka med mörkret och kylan med en klackspark! Vårruset 2012...yeah!
Nu...spöa skiten ur mannen! (En hård bowlingmatch på WII:et väntar!)
Bajbaj!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-07 22:52:50

Fina bilder! Jag jobbar också nästa vecka, känns som att sommaren gick alldeles för fort....men det är ju när man har roligt som tiden brukar gå fort. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela