HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Hjärnspöken...

Publicerad 2011-04-01 19:53:42 i inredning mm.,

Jorå..jag lever och mår. Har bara inte tid att updatera här så himla ofta :-) Jobbar, äter och sover, så det är väl det som händer just nu.  Emilia har blivit stora damen! 7år! Vilka fina presenter hon fick...jorå, hon har varit i himmelriket en vecka nu :-) men nu är det inte det jag tänkte dela med mig av, utan nått helt annat! Det här bjuder jag på....fifan vad sjuuuukt! Det hela börjar med den här bilden...



Jorå...som ni vet så gjorde jag en förminskning av boobsen för några år sedan. allt sedan dess har det varit frid och fröjd förutom att jag är sämst på att träna och borde väl göö det egentligen, om inte boobsen ska bli stora igen. Härom natten drömde jag i alla fall följande (till följd av det dåliga tränings-samvetet?);

Är på väg i duschen och hoppar ur kläderna, på väg in i själva duschen får jag se mig i spegeln. Vad i helv...?! Mina boobs är inte längre som de borde vara... är så ur form att de har förvandlats till två stora hängiga calzonelimpor, med den där pizzadeg-sömmen mitt på! Brunfläckiga och jävliga... Känner hur jag blir svimfärdig av upptäckten...

...åsså vaknar jag med ett ryck! Heelt stressad! Flyger halft upp ur sängen...och måste gå och dubbelkolla att jag verkligen har drömt!

Jorå...det är mycket nu! ...och mina hjärnspöken är calzone-tissar...hahaha! Vad e dina?

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-04-02 14:16:01

HAHAHAHAHA!!!!! Det var bannemej det roligaste jag hört på..NÅNSIN!!! Malin, du är obetalbar!!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-04 14:50:57

höhöhö.. calzone.. pfffhihihihi.. Roligt malin roligt! :-D .. ja.. jag har nog förträngt mina hjärnspöken för just nu kommer jag inte på ngt... :D

Postat av: Carina

Publicerad 2011-04-04 15:51:22

HAHAHAHAHAHAAH vad rolig du är! :D

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-04-07 22:04:33

HAHAAHAHAHOHOHOHOHOHO! Rolig du är!!! :-D

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-12 11:23:53

Tur att det bara var en dröm haha, lät inte så härligt med calzone tissar! Dra ner tempot lite nu Malin! Hörs!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-19 18:41:03

Tack! Hoppas ni vill komma :)

Ja precis, ja förväntar mig nästan att det är något som måste sys in här & där. Så länge modellen passar mig, så borde det lösa sig :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-19 18:52:44

Köp nya Rayban: först till kvarn. Leopard/tortoisefärgade!! Sommarens snyggaste solglasögon till ett riktigt bra pris kolla här för mer info: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-rayban-wayfarer-rb2140-tortoise.html

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-04-19 18:56:50

haha.. fan vilken bra humor! :)

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2011-04-19 19:07:46

haha rolig dröm.. eller ja roligt att läsa om i alla fall haha :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-24 07:05:14

hahaa nää? va fränt! :D Världen är liten alltså! Du får hälsa henne att hon hade de grymt snyggt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela