HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Handmade by Emilia

Publicerad 2010-09-26 13:13:47 i inredning mm.,

Jorå...det kanske blir något åt designerhållet för Tjollan i framtiden? Igår hade hon ett kreativt il och päronen hjälpte att trä tråden ett antal gånger. Klippa tyg, tråckla ihop och vända ut och in och tillbaka fixade hon dock själv. Efter en timmes jobbande var det klart :-) I morse kom hon på att handtaget var för långt så då sprättade hon bort det, kortade av och sydde sedan fast det igen.



Idag blir det lugna puckar här hemma...För själv har jag varken kreativt il eller inspiration till några större projekt för dagen. Lite gò-mat till kvällen och nån maskin tvätt på sin höjd. Däremot har planer för Emilias nya rum börjat ta form...vilka jag visar en annan gång.

I morgon är re ny vecka och nya tag. Har jobb inbokat på måndag. Skönt! Hur resten av veckan blir återstår att se. Kan ju inte låta bli att hoppas att jag hamnar på något trevligt ställe där jag jobbat tidigare. Känns som att man är en bättre vikarie från första stund då, när man är känd bland barn och personal. Ha en skön vecka alla!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-28 18:17:17

Spara väskan för framtida bruk. Kanske den blir värd miljarder när hon blir en erkänd designer! =) Fin var den!



Kanske du får komma till oss på fredag....vi behöver ett par stycken då..............

Postat av: mallan

Publicerad 2010-09-28 20:53:19

Det låter lovande! :-) ska spara väskan oxå...Hihi :-D

Postat av: Carina

Publicerad 2010-09-29 20:02:23

Vad schnygg väska!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-09-29 22:30:13

Hon har talang, tjejen! Vad duktig hon är! Imponerande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela