HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Examensfirande!

Publicerad 2010-05-30 19:41:51 i inredning mm.,

I helgen var det dax för avslutningsceremonin och lite examensfirande där hemma. Jättekul dag! Familjen, mina föräldrar, svärmor, Marre och Eini med fams kom på ceremonin och uppvaktade med jättefina presenter och blommor. Stefans moster Ingalill och Kjell kom också och uppvaktade med blommor. Tack så mycket allihopa som gjorde gårdagen så trevlig! Om än motoriken råkade bli lite luddig där i slutet ;-)

Lite pics;



Ceremonin, där vi fick gå upp och hämta ett diplom och en LTU-nål..



Ena halvan av gänget som följde med :-)



...en av de fina presenterna...en Gerbera-ugnsform och en kul slev till! Blev såååå glad :-) Tack snälla Marie och Eini med fams och svärmor...ni kan se fram emot en god lasagne inom en snar framtid :-)



Två kosta boda skålar fick jag av Mors/fars, syskonen, mormor och morfar och farmor. Jättefina!



...åsså en ljuslykta från Sagaform. Riktigt snygg :-)

Blev en del blommor oxå...



Som den här härliga buketten från föräldrarna :-)



och den här från svärmor.

På kvällen grillade vi och spelade krocket surrade och hade det trevligt. Eini förevigade de första lågorna i grillen på proffsigt vis med sin proffskamera;



Tack allihopa för en helkul dag! Och tack Eini för bilderna :-)

I morgon är det ny vecka och jag får jobba på med det jag nu är utbildad till :-) Ha re gött!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-05-30 21:45:25

Grattis igen! Vad fina presenter!



Lycka till med jobbet!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-31 17:55:00

Tack själv för senast! Mycket trevligt! Och det var ju trots allt DIN dag, Malin...så om du nu inte orkade avsluta krocket-omgången (den värsta och längsta nånsin?), så gör det inget. Du gör som du vill på DIN dag! =D Hoppas betongkepsen inte var allt för tung dagen efter.

Postat av: mallan

Publicerad 2010-05-31 19:00:59

Jo...det där med "min dag" råkade bli ett nytt så "hää e de" ;-) ( Hoppas att era öron inte var allt för trötta...hahaha!) Nåväl...sitter redan och smider planer inför mitt nästa mantra...Hihihihi! Betongkepsen var inte så hemsk faktiskt...sov bort det hela :-)

Postat av: Eini

Publicerad 2010-06-02 20:44:15

Men va fina bilder! ;)

Tack själv för en jätterolig dag/kväll!! Jag märkte under mina skrattattacker att knipövningar borde göras lite oftare.. hihi

Grattis än en gång till examen och längtar efter lasagnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela