HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Kalasdag!

Publicerad 2010-03-21 21:14:07 i inredning mm.,

Årets födelsedagstårta blev en barbievariant med choklad och hallonmoussefyllning.



ingen lek att få till marsipaneländet...men den gick åt i alla fall :-)



...en tjej som gillade sin nya gitarr. En riktig en som papsen stämde och sen var det konsert!

Full fart hela dagen med fina presenter, kompisarna och kusinen. Fiskdamm och Hellokitty-leken föjt av bus ute i snön. Det var en trött dam som däckade tidigare i kväll...



Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-03-22 20:45:48

Vad kul med en gitarr!! Grattis!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-03-23 14:16:21

Vad fin tårtan blev!! Och kul med gitarr! Då har vi en trubadur i släkten sen!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-23 18:00:48

Snygg tårta! Konditor kanske...

Härligt med gitarren, Wilma älskar också sin och spelar hela tiden. Tjejerna får starta ett band...haha!

Ha det!

Postat av: eini

Publicerad 2010-03-23 20:17:57

Haha!! Helt underbar tårtan blev!!! Nu gäller det att spela så att hon kan lira för oss trötta mammor på kvällarna!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela