HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Midsommar...

Publicerad 2010-06-27 19:07:03 i inredning mm.,

Då var midsommarhelgen över för den här gången. I år åkte vi till Njallejaur och firade med familj och släkt. God mat, fint väder och en hel del skratt :-) Lite pics;



...det var några stycken som kom :-) 6 tält och 5 husvagnar tog plats.



...den obligatoriska dansen runt stången till Emilias stora förtjusning :-)



...att cykla hela dagen och långt in på kvällen var också kul!



...gjorde ett fynd bakom bilen under kvällen...Emilias verk visade det sig:-)


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-06-28 19:46:38

Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft! Kul med dansen runt stången och allt!



Fyndet bakom bilen var ju mindre roligt...hoppas lacken klarade sig...

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-06-29 17:25:46

En riktigt riktig midsommar med stångdans och grejer.. det var länge sen må ja säga..för mig iaf



De där stenar var ju inte lika bra, men tur att de hamnade därbak då lacken är lite skyddad av ngn sorts grej. Hon gjorde iaf inte som jag som la dem på motorhuven på pappas nya bil när jag var liten... :-P

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-29 22:38:07

Hahaha...Jorå stångdans är ett obligatorium där i stugan :-). Bilen klarade sig helt utan skråmor...tack och lov för vinyl/gummi/plast-grejjen där bak.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela