HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Till salu...

Publicerad 2010-07-11 20:14:59 i inredning mm.,

Nu ska vi göra oss av med vår fina soffa...En divansoffa; Monza från Mio. Vi köpte den för två år sedan och personligen tycker jag att den är supersnygg....men inte hos mig. Tror att den gör sig bättre hos någon med smak för mer modern stil. Lägger ut den och lite annat smått och gott här om det är någon av er läsare eller någon av era bekanta som skulle kunna vara intresserade, allt finns dock( bl.a en Billybokhylla i ek med vitrin och Cd-hyllor) ute på blocket inom kort :-) Men tveka inte att höra av dig här om du skulle vara intresserad av något!



Soffan; 6500:-



Billy-hyllan (utan allt innehåll såklart..haha!) , 1500:-



Matta; Lomas från Mio. Nypris 1500:- (2009) Nu; 400:-



Tavla från Ikea; 350:-

Vill även bli av med vårt Lack-bord+Lack hylla i ek. 150:- för båda...

/ Mallan - i "göraomtagen" :-)

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-08-24 19:23:42

Hej!

Ett rejält långskott, ser att inlägget är över två år gammalt... Men har du möjligtvis kvar Lomas mattan? MIO själva har tyvärr inte kvar den och jag har en men behöver en till... Håller tummarna ;)

Hälsningar

Anne

Svar: Hej!
Tror att jag har mattan kvar faktiskt:-) Sålde den aldrig men har dessvärre stuvat undan den nånstans i förrådet. Ska ta en rejäl titt under helgen, hittar jag den så mailar jag dig.
Snygg-Malin?

Postat av: Anne

Publicerad 2012-09-12 21:19:50

Hej!
Tack för svar, men jag har redan fått tag på en till. Så du behöver inte vända upp och ner på förrådet ;)
Hälsningar
Anne

Svar: Okej :-) Visade sig att vi har gjort oss av med den i alla fall. :-)
Snygg-Malin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela