HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Möhippa!

Publicerad 2010-07-26 19:26:48 i inredning mm.,

I lördags var det möhippa för lillebrors blivande fru. Så himla kul!! En heldag med god mat och galna uppdrag. Lite pics;



En supergod champagnefrukost i det gröna (efter en dramatisk kidnappning) inledde dagen...



I full mundering och sittande i en kundvagn, skulle det handlas. För att ta sig runt fick offret be andra handlande kunder om skjuts...



...för att sen hamna på en stor Loppis i stan, där det för Linneas del istället var Snoppis som gällde...



...efter diverse äventyr i stan drog vi vidare till havsbadet, för lite slappande...sen blev det party hela natten lång. Lillebror att även sin svensexa samtidigt, så han fick äran att bära denna kreation under kvällen;



...och ett av kvällens sista uppdrag var ett gemensamt uppträdande....



...vilket klarades av gallant! Vilket ös i publiken det blev! Hade verkligen en tokrolig dag! Ska bli så roligt att få gå på bröllop inom kort :-)

Ha re gött! / Malin

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-07-26 23:53:11

Hihihi...ni verkade ha haft en helt vansinnigt rolig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela