HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Fynd, scrapbooking och lite av varje

Publicerad 2009-09-24 17:29:13 i inredning mm.,

Jorå...nu har jag fyndat på hög nivå! Kolla in :





Detta McKINLEY-set för långt under halva priset! Gillade principen med en fast fleeceväst i täckbyxan oxå :-) perfekt i vinter för Tjohalia!

Från en sak till en annan;hittade hennes första scraapbooking layouts, som hon gjorde förra hösten, tidigare...Hihi...Var ju bara tvungen att visa:



"Jag kör med min dockvagn och min nalle får följa med"



"jag och mamma läser bok"

Hihi..hade helt glömt bort dem, så nu ska de in i scrap-albumet de oxå :-)

Ja, åsså över till vardagen som nu består av praktik på hög nivå :-) Jo det e säkert, det e hög nivå ju, för nu är det vår sista praktik innan examen! Kul har vi och har fått testa och göra massor! Helt bra! Längtar riktigt tills det blir min tur att få börja jobba på allvar och få göö allt det där som vi har lärt oss :-)
Förra helgen, innan praktikstarten var jag och Emilia på kalas hos en tjej som fyllde 7 år :-) Vi knåpade ihop värsta princess-prellon och tog med oss, av tapet, band och lite kartong...man tager vad man haver, eller?

 

Jepp, det var väl allt av vikt från den senaste tiden, i morgon ere helg och på lördag drar jag till Ä-byn för lite middag hos Lina..ska bli kul att träffa alla :-)

Nu handla, bajbaj!



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-24 19:08:24

Fint fynd! Gillar också fleecen på byxan! Jättebra och praktiskt!



Gullig layout! Roligt att ha kvar och titta på för henne sen!



Roligt att ni är hos oss på prao!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela