HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

På önskelistan...

Publicerad 2009-05-31 22:10:14 i inredning mm.,

...en internetradio från Roberts radio i design av Cath Kidston



....som den radiolyssnare och fan av gamla ting man då är, så skulle den här lilla underbara prylen passa mig perfekt! Fast smakar det så kostar det, heter det väl.... Den här lilla manicken är min för 3000:-...Suck.... Nåväl, kan folk köpa datorgrejer, bilprylar och märkeskor (eller vad man nu gillar) för massor av tusenlappar så ska väl jag nån gång kunna unna mig den här?

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2009-06-01 19:07:22

Vilken söt en!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-06-01 19:13:18

Vad fin den är! Köp!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-04 22:13:11

Vill också haaa!!! Den är ju super läcker! Börja bearbeta Steffe nu så kanske det kommer en innlindad i julpapper... :D

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-04 23:02:32

Jorå fru Lejon-Simu..och skulle du bli ägare till en sån först, så inser du väl att jag skulle vara tvungen att komma hem till din brevlåda utrustad med randiga strumpbyxor över huvvet och vattenpicka för att stjäla den ;-) Mohahaha!!

Postat av: Eini

Publicerad 2009-06-05 08:11:53

Busted... D va ju ja som skrev om Steffe.. heheh

Postat av: Marie

Publicerad 2009-06-05 21:21:06

Ja, men du har väl skrivit den högst upp på önskelistan? Klart du ska ha en sån!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela