HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Tråkvecka...

Publicerad 2009-07-23 10:20:51 i inredning mm.,

Jo, faktiskt! Gick på och jobbade natt måndag och tisdag. På onsdag morgon när jag kom hem mötte jag Stefan i dörren. Han skulle i väg och jobba 7-21.30. I dag åkte han i väg till jobbet innan jag och tjorvan hunnit vakna och kommer inte hem förrän 21.30 idag med. Själv går jag på och jobbar fredag, lördag, söndag natt...och på måndag ska Stefan ev. börja planera inför sommarskolan. Ja fi fasen, visst e det härligt med sommar?

Hinner ändå vara ledig några veckor innan skolan drar igång igen...så det e ju skönt. Men i dag är jag nog rätt uttråkad om jag ska vara ärlig...Vad ska man hitta på???

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-07-23 10:44:58

"Efter regn kommer solsken"...du får tänka så.

Postat av: mallan

Publicerad 2009-07-23 20:15:37

Jojo..Marie goes Roland! :-D

Postat av: Mia H

Publicerad 2009-07-25 16:45:28

Vi har oxå liknande dagar, man går bara om varandra. Denna helg är vi dock lediga =)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-27 18:48:13

Ja jag insåg ju att du bakar när du är uttråkad... själv webshoppar jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela