HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Nu börjas det! Häng med på min resa :-)

Publicerad 2009-01-21 11:23:34 i inredning mm.,

Det här med vikt är inte så fräänt just nu. Har laddat i några veckor och till veckan drar jag igång! Nu ska det bort kilon!
Tänkte gå med i Viktklubb.se! Det har jag varit med i för några år sedan och jag lyckades gå ner sammanlagt 16 kg! Fast det tog ett bra tag dock..Över ett år, eftersom motivationen försvann nån gång mellan varven... Nu är mitt slutmål  -10 kg till att börja med och sen får vi väl se om det behövs gås ner mera...

Är så trött hela tiden, slö som få...orkar ingenting och jag har inte ens fyllt 30 bast! Riktigt illa alltså... Höll fan på svimma av utmatting efter att ha skottat uppfarten! Så Marre och Eini! Nu hakar jag på era prommisar! Är ni med på det? Längtar till snön är borta för då kan jag börja cykla oxå:-) Skulle fasen vilja börja åka skidor lite försiktigt oxå..kanske ska hem till föräldrarna och gräva, kanske finns kvar nått användbart par? I annat fall; ingen som har att låna ut ett par, nån dag i veckan?`

//Motiverad!!!! Jomen nanting!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2009-01-22 21:03:38

Vad kul!!!! Jag ska peppa dig! =) Man mår så mycket bättre när man känner sig fit får fajt.=) Bra att du har några som du kan träna tillsammans med för det är så lätt hänt annars att man fastnar i soffan. Börja lite smått så att du inte går in i väggen. Lycka till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela