HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Fullt upp...

Publicerad 2009-02-16 21:04:52 i inredning mm.,

Vilket mysigt bröllop i lördags! Eini var så vacker i sin fina klänning och den heelt underbara håruppsättningen :-) Jorå...en liten tår kom det allt.... Robbe var ju oxå tjusig...men Eini var prinsess-lik! (Coolt prinsesslik!)
Fick det ärofyllda uppdraget att arrangera brudbuketten..svettigt, men bruden var nöjd! Jag och Marie var oxå toast-madames och höll i lite lekar. Skulle bland annat tappa en present med glas i...för att skärra upp brudparet...
Mitt skådespel blev väl inte så lyckat..hahaha! Genomskådades direkt!

Hade även ett finger med i spelet kring maten...Jag och Marie knåpade ihop ca 60 snittar timmarna innan vigseln...Timmen innan panik-lockade jag håret vilket höll på att gå åt pipan...Svärmor kom som en räddare i nöden och snyggade till det i sista sekund! Det har varit sååå himla kul att få hålla i och ansvara för lite av varje i bröllopet! Tack till er för att jag fick vara med på tåget! :-) och tuuuusen tack till min kära storasyster som ryckte ut och var barnis under kvällen/natten!

Emilias faffa och min fina svärfar har nu blivit sämre...så just nu känns det lite svårt att fokusera på allt runt omkring. Så hur orken att hålla bloggen uppdaterad ser ut, får vi se... Tar en liten paus för tillfället...men återkommer igen! Bara vi får lite grepp om läget och så....känns lite kaos-igt för tillfället...

Bilder på brudparet/bröllopet ska jag dock försöka lägga in så småningom! Kram på er!

(...och förresten...så visar vågen nu -3kg.. 2kg kvar till mitt första delmål...ja, då vet ni det oxå mitt i alltihopa...)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-17 10:49:22

Ja, tankarna är inte riktigt där de ska vara just nu.....=(

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 18:20:43

Vad tråkigt....hörde att han hade blivit sämre. Jag tänker på er!! Kramar!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-17 18:21:26

Det var jag som skrev inlägget ovan...

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-17 20:27:22

Grattis till nedgången...av vikten, förresten!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-17 22:44:13

Vad tråkigt, tänker också på er.

Duktig du är med vikten. Hoppas vi syns nästa helg!

/ Kram på er.

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-02-18 09:43:11

hihihi.... hade varit mycket roligt att se ditt skådespel... :)



Förstår att tankarna är någon annanstans för tillfället. Mina tankar går till er också.. Stor kram!

Postat av: Carina

Publicerad 2009-02-26 20:12:59

Jag tänker på er! Många kramar Carina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela