HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

All by my seeelf....

Publicerad 2008-10-28 17:54:31 i inredning mm.,

I söndags drog Stefan och Emilia upp till Rantis för att ha höstlov. Själv är jag mitt i praktiken så ingen ledighet här inte...
Har terrat Marie och snart oxå Eini med min sällskapssjuka :-) Har så himla svårt för att vara ensam...kan ju sluta med att jag pratar med mig själv då....Hahahaha!
Nåväl, huset är städat och eftermiddagarna är ganska sköna om jag ska vara ärlig :-) Man behöver nog en smula tid för sig själv ibland. Att hämta ork och energi, få läsa en bok, dricka en kopp thè..  I morgon kommer jag dock tillbringa min eftermiddag/kväll efter vägarna uppåt norr. I morgon kommer de hem...och det ska bli skönt! Lääängtar efter min lillgumma! Jaa, karln oxå förstås :-)

Då vet ni hur det ser ut i mitt såååå totalt händelselösa liv just nu...  Börjar behövas en riktig brakfest snart mina vänner! Nån riktig event of the year.... eller har jag fel? :-)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-10-28 18:42:15

Det är skönt med egen tid, då lär man sig att uppskatta det man har!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-10-29 17:08:08

Tiden har ju gått så f*bannat fort! Inte har jag hunnit "hitta mig själv", eller nåt sånt de här dagarna......Längtar också efter mina grabbar....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela