HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Ett år äldre....

Publicerad 2008-05-25 23:07:49 i inredning mm.,

...och något klokare? (Fast jag är väl inte riktigt klok alltid....haha...) Nåväl...

Det blev en trevlig födelsedag med några roliga överraskningar. Mamma, farmor och lillesyrran kom i fredags med blommor och en fotlänk i silver. Superfin! (Synd bara att mina vrister inte är lika fagra....PPPFFFFF!!!) En bit paj och lite husvisning blev det.
I går fick jag frukost på sängen, najs värre! Vi hade ju kommit överens om att skippa presenter i år...men nog blev jag blålurad alltid... Efter att i flera månaders tid ha tjatat sönder Stefans stackars öron om hur fiiiiina vinglas det finns på Åhlèns, fick jag dem till slut! Det hade jag inte väntat mig :-) Blev superglad! Två glas och en vinkaraff blev det. Att Marie och Tommy sen dök upp på eftermiddan med två glas till, gjorde det hela riktigt bra. Tack Marie!!
Under kvällen kikade familjen Simu/lejon in på Kaffe och paj och Eini kom kånkande på Sveriges största paket, med en jättefin Ljushållare i.. Stort tack!

Kvällen gick ut på att grilla, premiära mina fina glas och kolla på Schlager.... Här kommer lite bilder.

       

Fotlänken...                        Softar i soffan                            Jorå...                                      Lite schlager 


  Den fina ljushållaren :-)




Åsså de fina glasen och karaffen :-)

Tack för en trevlig kväll och gott sällskap! Ha en bra vecka allihopa. I morgon kommer Vilda Emilia hem igen...Gudars vad vi längtar...så ikväll gäller det att passa på att vårda lite kärlek... ;-) Så godnatt då... Hihi...        

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-05-25 23:21:30

Hejsan! Vad bra att din födelsedag blev lyckad, & jättefina glas med karaff. Kommer med en present när det passar. Hör av dej när du vill ha främmande! Vi hörs kramar Lina

Postat av: Malini

Publicerad 2008-05-26 18:29:19

Grattis i efterskott! Visst har du fyllt år, annars blir det pinsamt:)



Hoppas du hade en trevlig dag!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-26 20:55:44

Ja, det var trevligt! Ha det bra!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-05-26 21:00:05

Har jag missat din födelsedag! Här kommer ett stort grattis i efterskott!! Fina glas!!! Och fin fotlänk! kram

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-05-27 11:36:31

har ju facebook-grattat dig sen tidigare men ger dig ett litet grattis i efterskott ändå. Mycket fina glas och den där ljushållaren var ju hur snygg som helst!!



Tycker Lejon-bröderna inte om Marie föresten.. de sitter så långt ifrån henne i vardagsrummet.. :-P

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-05-27 20:06:57

Hahahah...hon brukar väl ge lite konstiga blickar ibland och då blir det så där till slut...muhahaha....

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-28 18:32:32

...jaa...jag hade just rytit åt dem....



Visst är Stefan vacker i sitt diadem?...hahha...

Postat av: Moa

Publicerad 2008-05-28 19:03:37

Grattis åter igen!! Jättefina presenter du fick och vilket snyggt diadem Stefan hade!!



Marie, du kan ju faktiskt skrämma skiten ur de allra värsta tuffingarna med din blick så jag tror dig!!

Postat av: Camillla

Publicerad 2008-05-28 20:47:00

Marie, man kan ju nästan ana din blick till Steffe i soffan...för att inte tala om den där mördande munnen (helt spänd)....huvva....den är inte att leka med...hihi...

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-05-29 09:25:08

hihihi.. mouhahaha.. såg ju inte diademet förrän nu.. fniss nya stilen i Bodens kommun.

Postat av: Carina

Publicerad 2008-05-29 18:26:01

GRATTIS! F´låt för att jag missat... jag hade ingen aning om att du fyllde år! Vad fina vinglasen och karaffen var. Avundsjuk!!! Ser att gungstolen används också.=) Kram

Postat av: Test - Åsa

Publicerad 2008-05-29 19:52:54

men alltså.. måste testa en sak...

Postat av: Malin

Publicerad 2008-05-31 18:19:20

Tack allihopa för era grattishälsningar :-), förresten har Stefan skippat diademet och kört med Emilias cykelhjälm idag :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela