HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

En gettogether?

Publicerad 2008-03-20 11:52:06 i Allmänt,

Som de flesta redan vet så drar ju min kära sambo iväg till Spanien i april. Han blir borta en vecka och då tänkte jag att det skulle passa bra att....

.....äta lax å skaldjur! Hahaha!!!
Jo det är sant! Stefan avskyr ju detta mer än nått annat, och jag älskar det ju då förstås....men som ni då kan förstå så blir det inte skaldjur och lax så ofta här i huset....
Det skulle då vara sååå himla kul att ha en tjejmiddag/tjejfest! Lite knytis å vin, kanske premiärgrilla ha lite allsång osv. Vad tror ni? ( Ta med singstar / Gura, nån?) Kommer att ringa runt och fråga er allihop, men om ni redan nu vet säkert att ni skulle kunna haka på, så hör av er här, så spikar vi ett datum! Eftersom att jag inte har så stor tillgång på barnvakt, så får det bli en någorlunda lugn tillställning. ( Inga pizzor i buskarna me andra ord, eller avsaknad av balansen, hahahaha!!! Men toksvammel å vinlull går bra! )
Sova-över-möjlighet  finns för den som vill å har svårt att ta sig hem på kvällen... (Å tack vare fru Danell, så blir det i så fall i nymanglade sängkläder :-D)

Lina å Anna? 
Eini? Höra me Mia?
Marre? å Moa?
Syrran?
Mia i Lule?
Carina?   (Fast du inreder väl lägenhet då? :-) men utifall att du mot förmodan e i krokarna den helgen, så är du så välkommen, gäller även Fru Danell oxå:-)

// Väl mött andra eller tredje helgen i april då?

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-03-20 17:51:28

Enligt min kalender är jag inte bokad andra helgen i april, dvs 11-13 april.

Postat av: Carina

Publicerad 2008-03-20 19:45:17

Åh vad mysigt det lät! Attans också att jag inte är här då. Men OM jag skulle vara det så kommer jag förstås! Får se till att ha nån grillkväll i maj också när jag kommer för att flytta ut ur lgh. KRAM

Postat av: Moa

Publicerad 2008-03-21 11:32:59

Jag ska kolla min agenda (eller rättare sagt försöka muta min make att gå med på att släppa iväg mig ;-) ) Kan vi göra saker med svamp oxå? Jag får aldrig äta svamp här hemma *gråt gråt* Jag håller med om Maries helg!!

Postat av: Eini

Publicerad 2008-03-21 14:53:59

Jag ska börja prata om helgen med Robbe..
Jag fick klartecken idag att jag får gå på Carinas "kalas"..
Så,,,men jag kan förbereda Mia också för hon kommer nog!!

Moa- Va tänkte du med svamparna?Om inte att bara äta dom?
"Kan man röka morötter??"
ppffffffffff.......

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-03-21 14:55:05

jo för fasen...laddar me svamp!

Postat av: Moa

Publicerad 2008-03-21 19:18:52

Hahaha ja så länge jag inte får svamp så är jag nöjd, kliar så förbaskat ;-) hrm hrm har jag hört :-P

Men har hört något från Kiruna om att röka bananskal... är det nåt tror ni??

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-03-21 21:43:11

Lördagen den 19:e, Vad tror ni om det flickor?

Postat av: Mallan igen...

Publicerad 2008-03-21 21:44:34

Men nog är det lite för tyst från Älvsbyhållet.... :-) Vad tror ni göörls??

Postat av: Marie

Publicerad 2008-03-21 21:56:45

Jag är bortrest fredagen den 18:e till 19:e (med jobbet) och är hemma nån gång på lördagen (på dagen/eftermiddagen). Om allt går som planerat kan jag närvara vid tillställningen i Bodsvedjan ändå.

Vad ska vi ha med oss?

Postat av: Zara

Publicerad 2008-03-24 07:56:31

Vet inte om man ska svara på inlägg så här, men vart ska ja annars skriva?;P Jag har aldrig sett Lost, men jag har sett bild på henne, och hon verkar ju söt, hehe :) Jodå. den har varit bra. Johan var ju hem en sväng (har börjat jobba i Kiruna)så det var ju skönt att få träffa honom =) Känns lite som man är nykär när man går runt och längtar... Igår var jag död. somnade på soffan kl 7 och sov tills 7 imorse... nåja, pigg idag =) Hoppas ni också haft en trevlig påsk! kram

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-03-24 17:53:42

Blev lite hårt och sent... Var sååååå seg igår. Ingen lek i Rättsel! :-)Har du inget för dig den 19:e april, Zara så kom du med! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela