HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Skum midsommarhelg...

Publicerad 2008-06-20 20:39:59 i inredning mm.,

I helgen är det jobb som gäller... Fi fan, hade jag varit smart så hade jag jobbat kvällen i istället för dagpasset... Känns riktigt mysko att sitta ensam och glo på hyrfilm ikväll..(Istället för att busa med dotra, dricka en öl, käka grillat, dansa runt majstången och wänslas med karln min) Smått bortkastad kväll??? Jepp....
Nåväl...Har kopplat bort hela grejen med midsommar.. Ingen idè att sitta och sucka över det, då blir humöret inte så glatt... ( Jajamensan, tjenare tvättstugan hier aj komm! åsså blir det att dansa små grodorna med dammsugarn) Idag låtsas jag som att det är en vanlig blåmåndag...PPPffff!

Näääee, i helgen tjänar jag ju för sjutton storkovan (Om man nu kan göra det i vården...men allt är ju relativt;-) så att säga...) och sen blir det ju långledigt och då SKA Mallan ha kul!
Fi faaaaan vad jag vill göra nått kul då tjejer! Det måste vi göra eller hur? Å inge bangande!! Vi är ju för heuvarns inte lastgamla.... En riktig tjejfest! Med utgång! På färjan! Eller en grillfest! eller en Roadtrip! IKEA! Stranden!  Lycksele ska då bli av, men vad tror ni om att åka ut till Klubbviken med båten oxå?

Idag känns livet TRIST. Kan man dö av tristess??? Hallå ambulansen? Kör mig till nått jäkligt roligt ställe där jag får pinka på mig av skratt!!! (Inte bokstavligt då förstås....Haha) men det skulle fanken inte skada, att få gapskratta lite mera...

Nåväl, nu ska jag gå och tvätta, dra en sväng me damsugarn och sen kolla nästa hyrfilm.... Är ju nästan lika tragisk som han Johan Glans i "Sverige Pussas å Kramas" denna helg....

/  BLUÄÄÄÄ!!!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-06-21 09:57:26

Poor little one.. lät inge roligt det där inte..

Postat av: Carina

Publicerad 2008-06-21 12:24:14

Jag är också rätt ensam... =) Men det är bra att planera in lite saker så att man har nåt att se fram emot. Midsommarafton är egentligen ingen viktig dag, tänk sen på pengarna som du får!=)

Postat av: Marie

Publicerad 2008-06-21 19:24:50

Ja, det var trist att du var tvungen att jobba, men som sagt; du får ju storkovan!



Vi ska ha bauta-kul i sommar! Jajemen! Allt det där du skrev om och lite till!

Postat av: Eini

Publicerad 2008-06-22 13:47:52

Ja fi fan.. Inte hade vi heller världens fest inte...

De flesta gick å laa sig kl 22.00..

Men som sagt, tänk sen när alla sörlänningar kommer upp hit till "thä cäntrum off häpeninng-Boden" då jädrans ska vi ha kul! Eller hur,Åsa,Camilla,Carina???

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-06-22 21:30:04

I'm on! :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela