HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Shåå hää är deee.....

Publicerad 2008-01-31 22:35:17 i Allmänt,

....att risken finns för att jag kör den repliken i morgon :-) I alla fall en eller två gånger.  Men innan jag nu kommer mig iväg, så måste jag fixa kläder, alltså dyka ner i mina ouppackade flyttkartonger och leta. Sedan ska jag tvätta brallor, få dem att torka, färga håret, kolla vilket smink som går att använda...( Var ju ett tag sen man var total-spacklad..hahaha!!)
Snacka tjejen med sämst framförhållning! Ja just det, en sväng förbi bolaget måste jag ju klämma in, en flarra vin var tanken..men vi får väl se..
Nåväl det blir no bra... Guu vad kul vi ska ha i morgon!!

I dag har jag varit superhurtig, var och tränade Aerobics. Jättekul pass! Inge "plocka-äpplen-som-en-gammal-tant-gympa" med den ständige vikarien idag...Nääe, full rulle i högt tempo i stället! Kul kul... (dock inte i morgon när jag vaknar med träningsvärk nå så in i helv*ete...nåväl ett steg närmre ett liv utan ett giganto-aschle för att se det positivt...)
Min renoveringsfrossa har för tillfället lugnat sig för er som vill veta hur det går... Jajjamän.. Nu har jag rivit ner tapeter i två av rummen och det ser numera för j'vligt ut och sen tog det av nån konstig anledning stopp....  men tror ni att en sån som jag kan stå ut med sönderrivna tapeter i sovrummet nån längre tid? Näää, bli inte förvånade om makeovern är gjord innan måndag! Haha!
Jag har då bestämt att jag ska ha väggord på väggen, guuu vad snyggt det är.  Sen får vi väl se med resten... Är det någon förresten som vet om det är dyrt att lämna in möbler till en tapetserare???

Nåväl..nu ere goodnight and sweat dreams som gäller.... (Drömde inatt att jag råkat repa sönder Stefans Tresh-Hold-skiva... fi fan vilken ångest!  Tur att det bara var en dröm...)

Vi hörs å syns! Och för er som jag inte träffar de närmaste dagarna; ha en skön helg!

// Party-party!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-31 22:57:34

Du har en hel del att stå i, då..... Jag har bäddat färdigt åt er i gästrummet, men ta med era egna kuddar, så ni får en god natts sömn. Tommy kör oss till Lule och vi ska plocka upp en festprisse från Rutis också. Ses imorrn!

Postat av: CoolÅsa

Publicerad 2008-02-01 11:43:00

Så här eee deee.. den repliken har jag saknat sen i somras . .mouhahahaha.. Party party!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela