HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Kan det inte hända nått kul snart???

Publicerad 2008-02-20 18:41:22 i Allmänt,

ÅÅÅhh!! Jag känner mig så j*vla irriterad just nu... Allt är fanken irriterande;

Mitt hus, (Det är för mycket att göra i det för mitt eget bästa)
Mitt barn (som stör mig i mitt surande och gör så jag måste hålla humöret uppe......),
Min karl,(som inte begriper vaffö jag är suuuur) 
Mina päron, (Hittar ni hit?)
Mina syskon (lever ni längre???),
Mina buskar på gården(står ju fö faan på fel ställe!),
Mina rosa jävla köksluckor.. (fi fan, så fula!)
Min tjocka lår och min sladdriga mage(som för tillfället drar ner min självbild nå så jävulskt)
Mina gröna FULA tapeter i sovrummet (som gör att jag varje dag vaknar på fel sida...)
Min jävla lugg, som frissan klippte sönder! Fi fan hur jag ser ut!

För att inte förglömma, min usla studentekonomi, som sabbar mitt liv.... Fy helvitte..ska banne mig hoppa av och söka jobb istället! ( Då kanske jag kan unna mig en mascara eller en snygg tröja åtminstone...)
Det sociala livet ska vi inte ens prata om...(KATASTROOOOOF)
Kamerabatteriladdarjäkuln har slutat funka, så jag kan inte ens ladda upp bilder här längre....

Grrrrr!!!! Satana faaaan!!!! Händer det inget kul snart, kommer jag att explodera av irritation!!!!

// Malin- som har en jävligt dåååligt dag idag....Suck!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-20 20:42:04

Oj! Vågar man in här?.....sorry, för att du har en skitdag, hoppas den blir bättre snart...vet inte vad jag ska säga för att du ska bli gladare, men du kan ju surfa vidare till min blogg och se om det piggar upp dig lite...

Kram och tänk på att det bara kan bli bättre nu...

Postat av: Malin..

Publicerad 2008-02-20 20:57:40

Jorå..no törs du in och ni andra me...
Har käkat lite blåbärspaj så nu känner jag mig snällare...*s*
Provade en gammal tröja från förr och insåg att den satt juh skitsnyggt, så nu är jag bara lite stingslig innerst inne och inte så otrevligt irriterad längre...

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-20 21:32:30

Där ser du...det blir bara bättre nu! Kram!

Postat av: Carina

Publicerad 2008-02-21 23:37:40

På lördag ska vi ha kul!!! =) För det blir väl melodifestival och lite vin hoppas jag.=)

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-02-22 18:31:14

men hej surkart.. hihihi.. nej jag brukar också ha sådan där perioder..men de är ju övergående eller hur? Hoppas ni får trevligt på lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela