HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Julen 2008

Publicerad 2008-12-29 16:42:50 i inredning mm.,

Så var julen över för den här gången. Mysigt har det varit... Fina klappar och massor med god mat. Julhelgen tillbringades i Rantis. Fick bl.a garn och stickor i julklapp och en kurs i strumpstickning... Så nu ni, har jag börjat på ett par tjocksockar till Emilia (sen om dom blir klara innan sommarn återstår ju att se...Hahahaha!!) men det går faktiskt över förväntan :-)
Natten mot juldagen fick Emilia örsprång..Grät och gnydde flera timmar. Gissa om vi var oroliga för öroninflammation! Det gick dock över och när hon vaknade på morgonen var det som om inget hade hänt...



Så här får man vara klädd när man ska ut och provåka nya skidorna och har haft ör-språng hela natten :-)



Klockan var ca 14.00 här... Jättehäftigt ljus när det skymde på!



...åsså en bild på årets julbuffè. MUMS!  Nog kan dom det där med mat mina svärisar!

I lördags åkte vi till mina föräldrar på middag...och lite partaj. Nog blev det party alltid! Blev nog så lullig och svamlade nog av örona på både den ena och den andre...Hoho jaja...Nåväl hade bara trevligt och det var väl huvù-saken! Hahaha!
 
Idag har vi varit på Mellandagsrean och fyndat.... Ett par skitsnygga stövlar och några tröjor fick jag med mig hem och Stefan hittade sig ett par jeans.



Now i`m ready to sväääng dom lurviga!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-29 22:39:39

Snygga booooots! Vilket fynd! Och fina bilder från Rantis!

Postat av: Camilla-i-fjällen

Publicerad 2008-12-31 08:42:30

Snyggt! Och vilken god och mysig julbuffe! Gott nytt år på er!

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-12-31 17:47:35

Mysig jul ni verkar ha haft förutom örsprånget då.



Nice boots by the way, liknar lite mina och Camillas(som vi råkar ha köpt samma utan att veta om det).. :)



Happy New Year från Fagga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela