HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Beach 2009 hier aj komm!!!!!!

Publicerad 2008-08-23 10:59:51 i inredning mm.,

Jajjamänsan! Gissa vad jag har fått av min älskade hälft???? Nämligen ett års träning på Undrground gym! Han har under sommaren sålt järnet med skivor på Tradera för att kunna paya avgiften...Guuuu vad glad jag är! Å så fin han är :-)

Har funderat lite och kommer nog till en början att ta re lite lugnt, kommer haka på Marie och Eini tisdagar och torsdagar och lördag eller söndag. Men kommer inte att köra slut på mig i början. Jag har inte tänkt se ut som en stor biff, utan vill mest bli lite fastare... Bränna mer fett än bygga muskler typ... Jo det här blir no bra...
och eftersom att Stefan har offrat så många skivor för det här, så skulle jag inte kunna sluta om jag skulle tappa motivation och då av ren samvetsprincip :-)
Har legat i startgroparna för att ta tag i mitt halvslöa liv...men i går kom no startskottet :-) Tänkte oxå försöka kombinera med att promenera några dagar i veckan...

Jepp, beach 2009 jag är på gång :-)


Nu ska jag gå och sjunga upp inför kvällen :-) Vinet är laddat och humöret är på topp!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-08-23 11:35:38

näääääääääääää.. åh vad söt han är!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-08-23 12:55:13

Äntligen kom skivorna till nån nytta!! Vad gulligt av honom att tänka på dig!



Du är välkommen till Biff-klubben! Vi tränar BARA för att få stora, biffiga muskler så vi inte kommer igenom dörröppningar och in i bilar... (not)



Vi ses snart och det ÄR ok att du lånar den bruna....hihihi....

Postat av: Carina

Publicerad 2008-08-24 12:57:16

Vad snällt!!! Det låter som en bra plan.. ta det lugnt i början och kombinera med promenader. Därefter kan du öka när du känner att det går bättre... och tillslut kanske du tillock med springer. ;) Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela