HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Baksmälla of the year....

Publicerad 2008-08-24 17:31:34 i inredning mm.,

Fi fan vad dålig jag har varit idag...Vaknade upp i morse och allt bara snurrade.. Visste inte om jag överhuvudtaget skulle våga öppna ögonen. Med hyfsat ont i huvvet och en mage som inte var okej alls tog jag mig upp och överlevde dagen....
Tack snälla Åsa för skjutsen hem!
En varm dusch och några timmars sömn under eftermiddan har dock gjort att jag nu känner mig back in business.
Ska aaaaaaaaldrig mer dricka ;-) Jaja, så går det när man släpper loss åt helvete för mycke...DÅ får man lida...

Krya på er och hoppas ni mår bättre...:-)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-08-24 18:12:37

Bilder från festen tack!

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-08-24 18:39:51

Glömde kameran hemma, men det lär nog dyka upp en hel del bilder på Maries, Moas, Einis och Åsas bloggar :-)

Postat av: Moa

Publicerad 2008-08-24 20:39:45

Suck, jag glömde också kameran... men jag var himla flitig på att använda Maries!! Pigga på dig vännen!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-08-24 22:55:39

Same, same, here.....urk!

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-08-25 16:01:42

Det var så lite så! :)



Bilder kanske kommer ikväll på min blogg.. om jag inte somnar i soffan.. jättetrött så här dan efter..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela