HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Litteratur, jättekul eller hur?

Publicerad 2007-10-28 20:27:13 i Allmänt,

Nu har jag suttit i två veckor och läst mängder med litteratur om hur fostran, lärande och omsorg bildar en helhet. Så långt har väl allt gått bra..
Men att sen sammanfatta allt skriftligt och därefter analysera det jag skrivit samt reflektera över den disskussion vi hade i klassen kring detta... Visst är det komplext så det räcker och blir över?
Nu börjar jag då se ett ljus i tunneln... hela fem sidor har jag fått ihop, och jag ber och hoppas.. att det blir godkänt..

Igår var jag och gumman och hälsade på Empmeistern och Marie. ( Jag fick mitt koffein:-) och ännu bättre, Toblerone-cappucino.. just det, känn på den vetja... Smaskens var det då, Marre!
När vi kom hem, såg jag fam emot att krypa ihop i soffan med lite varmt thè och ett nytt avsnitt av Greys. Tror ni det blev så??
Efter kvällsfika, tandborstning, sagoläsning samt puss å kram, somnade jag före Emilia. Har ett svagt minne av att Stefan kom och frågade om jag skulle komma ner. Nää nu sover jag... eller nått sånt blev svaret...och jag sov alltså från 20.00 till 07.00

PRO! Hier Aj komm!!!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-10-29 16:26:03

inte för att man är någon stor kaffedrickare, men toblerone-cappucino lät ju riktigt gott.. MARIE, jag kommer förbi till dig också!!

Postat av: Marie

Publicerad 2007-10-29 19:46:17

Ja, det är grejer, det! De ä bara å komma förbi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela