HemmahosMalin

-Jorå... om familjelivet i vårat hus och om alla dagdrömmarna.

Jul jul strålande jul...men nyår då??

Publicerad 2007-12-19 20:21:07 i Allmänt,

Vad har ni för planer för nyårsafton? Vårt hus är då tillgängligt för den som vill. Parta på lite lagom, spela lite roliga spel, långbord å äta gott och bara ha trevligt?? (En barnvänlig kväll får det ju gärna vara oxå förstås :-)
Sovplatser finns det gott om, om egna sängkläder och en å en annan madrass medtages. (Gästrummet och Emilias sovrum, samt lekrummet finns. Någon överförfriskad stackare kan ju alltid slagga på soffan..hahaha..)

Hör av er här, om intresse finns eller om ni har någe bra förslag i övrigt.

/ DDDDDSSSS......poff poff!!!!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2007-12-22 20:24:29

Jag tror att nyårsafton antingen blir i Happis eller så fixar jag något här hemma. Alla är i såna fall välkomna hit... utan barn såklart för det får inte plats.... =) God Jul!

Postat av: mallan

Publicerad 2007-12-29 22:43:50

Sorry gott folk, men tyvärr är inte huset tillgängligt mera... Nyårsafton kommer att tillbringas i Älvsbyn. Hoppas att ni alla får en mysig/rolig kväll så får vi ses en annan gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Välkommen till min sida. Här får du hänga med på ett hörn i mitt liv. Här delar jag med mig av vad som händer hemma i vårat hus såsom hemmaprojekt, funderingar, inredningsdrömmar, bli-hälsosam-försök, familjeliv och annat. I min familj har vi mig, maken och vår dotter.. Mycket har hänt sedan jag startade bloggen för 7 år sedan! Både i stort och smått... Välkommen in att kika! Lämna gärna ett litet avtryck innan du går / Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela